poniedziałek, 5 czerwca 2017

Mała ściągawka dla fanów "Konkursu na żonę" :)

Przedstawiam Wam okładki drugiej i trzeciej części cyklu powieści obyczajowych, które wydam w Książnicy. Tak wygląda "Bilet do szczęścia" - książka ukaże się już wkrótce, bo 5 lipca :)


A tak prezentuje się okładka części trzeciej, czyli "Zdążyć z miłością" - dokładnej daty premiery jeszcze nie znam, ale prawdopodobnie będzie to jesień :)

A to obiecana ściągawka, czyli wszystkie trzy powieści w swoich prześlicznych kwiatowych sukienkach. 
Mnie bardzo się podobają, a Wam? 


Mam nadzieję, że też :) 
Serdecznie Was pozdrawiam i obiecuję, 
że wkrótce nowe świetne informacje :)
Buziaki!

4 komentarze:

  1. już nie mogę sie doczekać :) , pierwsza mi sie podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki wspaniałe.. Każdą przeczytałam w jeden dzień i potem nie mogłam doczekać się następnej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki cudowne. Kiedy będę mogła zachwycać sie nad trzecia częścią?

    OdpowiedzUsuń