niedziela, 13 sierpnia 2017

Kolejna oficjalna zapowiedź :) "Najlepszy powód, by żyć" już we wrześniu

Jak w tytule postu, z wielką radością informuję Was, że 27 września ukaże się kolejna moja książka, tym razem sygnowana moim starym pseudonimem, czyli Augustą Docher. 


Wszystko trwało ułamek sekundy. Błysk ognia i nagle jestem w ognistej kuli. Dociera do mnie, że się palę. Jestem żywą ludzką pochodnią.

Dominika budzi się po kilku dniach.
Wie, że to był wypadek, a ukochany ojciec wcale nie chciał jej zabić.
Teraz, kiedy on jest w więzieniu, ona leży w szpitalu i walczy o życie.
Chociaż właściwie, to inni walczą za nią, ponieważ ona się już poddała.
Ale to, co miało być końcem, okazuje się być początkiem…

Przewrotny los stawia na jej drodze ambitnego młodego lekarza, który dostrzega w niej coś więcej niż tylko pacjentkę. Gdy on będzie leczył jej ciało, jego brat Marcel, czarna owca szanowanej rodziny, spróbuje uleczyć jej duszę.
Tylko czy to jest w ogóle możliwe? Czy pęknięte serce potrafi jeszcze kochać?
I czy ktoś, kto ma tyle powodów, by się zabić, odnajdzie ten jeden, by żyć?

(opis ze strony wydawcy)

Poniżej widzicie, jak prezentuje się egzemplarz recenzencki, 
który już dotarł do mnie, 
a wkrótce dotrze do zainteresowanych blogerów :) 


Książka zostanie wydana w wydawnictwie znak literanova, a dokładnie w OMGBooks. 
Tutaj link do zapowiedzi w księgarni wydawcy: klik


Bardzo się cieszę, że ta książka wkrótce zagości na półkach księgarń i mam nadzieję, że trafi do Waszych serc :)
Kto ma w planach przeczytać tę historię?

Pozdrawiam! 

13 komentarzy:

  1. Jedna z piękniejszych okładek jakie widziałam <3 I treść także szalenie kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyrysiu, mam nadzieję, że i tym razem się nie zawiedziesz moją książką! :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz czekam <3 kiedy następna cześć historii Łucji i Hugona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lolu, III część cyklu krakowskiego ukaże się w październiku :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy będzie kolejna część "najlepszy powód by żyć"? Ksiazka cudowna i az prosi sie o kontynuacje...

    OdpowiedzUsuń