czwartek, 1 lutego 2018

Ojej! Zapomniałam o blogu ;)

Tak to już jest, że ostatnio dużo się dzieje...

Okropnie mi wstyd, że zapomniałam o moim biednym autorskim blogu, a tu tyle premier! 
Zacznę od końca, może tak będzie właściwiej ;) bo na świeżo. 
Wczoraj, czyli 31 stycznia, miała premierę moja 10-ta książka. Opublikowałam ją w wydawnictwie Publicat/Książnica i jest pierwszą częścią cyklu "owocowego". Jej tytuł to BAŚNIK, jest odrębną i zamkniętą historią miłości między Basią a Marcinem, a okładka tej książki wygląda tak:



Wstawiam również mały trailer tej książki :) Mam nadzieję, że Was zachęci do lektury. 



Druga styczniowa premiera miała miejsce 18 stycznia i była to książka BATAWE, wydana w wydawnictwie BIS, III - ostatnia część część trylogii o Wędrowcach. Nareszcie możecie przeczytać całość, co mnie szalenie cieszy! Oby więcej czytelników sięgnęło po tę serię, skoro już cała jest dostępna :) 



Z okładki patrzy na Was Brian, jak widać, do śmiechu mu daleko, a dlaczego? Dowiecie się po przeczytaniu. Swoją drogą, uważam, że niezły z niego przystojniak, a okładka BATAWE jest moją ulubioną, jeśli mowa o tej serii. A Wam która się podoba najbardziej? 


To na razie tyle, gdy mowa o tegorocznych premierach, a jutro będę nadrabiać zaległości z 2017 roku ;) 


Przy okazji - informuję, że jeszcze można wziąć udział w licznych konkursach na moim FP, na FaceBook-u :) Z okazji wydania 10-ciu tytułów, zaplanowałam liczne konkursy :) Wpadajcie!!!



Do jutra!!!

3 komentarze:

  1. Oddam duszę za to, by przeczytać Baśnik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Baśnik będzie w wersji elektronicznej?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń